Wanneer kan ik een bestelling thuis laten bezorgen?
Wanneer je in Nederland woont kun je jouw bestelling thuis laten bezorgen. Over het algemeen kunnen de meeste bestellingen worden verzonden als brievenbuspakket. Je hoeft dan niet thuis te blijven voor jouw bestelling. Bestel je meerdere items waardoor het een groter pakket wordt? Dan zal het via de pakketpost gaan; wij hebben gekozen voor PostNL als vervoerder. Het handigst is dat je thuis bent wanneer het pakket bezorgd wordt. Niet thuis? Kijk dan hier voor de voorwaarden van PostNL.
Uitzondering hierop zijn cadeaubonnen, deze kun je alleen digitaal ontvangen.
Wat als ik niet thuis ben bij het bezorgen van mijn bestelling?
Op het moment dat je niet thuis bent, wordt het pakket op een PostNL locatie in de buurt bewaard. Het PostNL-punt bewaard je pakket een week. Daarna sturen ze het terug naar de afzender.
Kan ik een pakket op een ander adres dan het huisadres laten bezorgen?
Je kunt het bestelde artikel op elk gewenst adres in Nederland laten bezorgen. Naast een factuuradres bieden wij de mogelijkheid om een apart ontvangstadres op te geven. Dit kan op jouw kantoor zijn, bij de buren of bij degene die je wilt verrassen met een cadeau.
Wat is de levertijd van een bestelling?
Indien een product op voorraad is, is de levertijd maximaal 3 werkdagen. Bekijk hier alle vragen omtrent bezorging in tijden van Corona.
Voor een product dat niet direct op voorraad is, wordt de levertijd met de klant besproken.
Betaal ik verzendkosten?
Bestellingen boven de €30,- worden gratis bezorgd inclusief Track & Trace. Voor bestellingen onder de €30,- worden verzendkosten in rekening gebracht. Je kunt hierbij kiezen voor een optie mét Track & Trace (€4,-) of de op optie zonder Track & Trace (€1,95).
Is het mogelijk om de verzending van mijn bestelling te volgen?
Wanneer je bij verzending hebt gekozen voor Track & Trace of minimaal voor €30,- hebt besteld, krijg je zodra wij jouw bestelling hebben ingepakt en verstuurd, van ons een e-mail met een Track & Trace code van PostNL, waarmee je de afleverstatus van de bestelling kunt volgen. Zodra het pakket is overhandigd aan PostNL, zijn wij afhankelijk van de bezorgservice en kan de afleverdatum afwijken.
Wat kan ik doen wanneer mijn bestelling niet juist is?
Wij doen er alles aan om jouw bestelling perfect af te handelen. Mocht je bestelling desondanks niet juist zijn, willen wij je vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met de webshop klantenservice via: info@creabertha.nl.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dat kan. Bij het afrekenen kun je kiezen voor Afhalen in Drachten (op afspraak). Wanneer je voor deze optie kiest, zal Bertha contact met jou opnemen om een datum en tijd af te spreken waarop je de bestelde producten in Drachten kunt afhalen. Indien je een voorkeur voor een specifieke dag of tijd hebt, kun je dit aangeven in de notitieruimte bij het afrekenen.