Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen aan Crea Bertha. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan vind je je antwoord misschien op één van onderstaande pagina’s. Of neem contact met ons op via info@creabertha.nl of via ons contactformulier.

Levertijden & Verzending
Betaalmethoden & Retourneren
Cadeaubon kopen & inwisselen

Ik ben mijn wachtwoord voor mijn Crea Bertha account vergeten – wat moet ik doen?

Bij het inloggen is de knop Wachtwoord vergeten? beschikbaar. Door hierop te klikken en de instructies op te volgen, kun je een nieuw wachtwoord aanmaken.

Wat moet ik doen als ik een klacht /compliment heb?

Mocht je een klacht of compliment hebben over onze service, een artikel of onze website, vernemen wij dit graag. Vul ons contactformulier in of stuur een e-mail naar info@creabertha.nl. Wij zullen een klacht onderzoeken en binnen 14 dagen met een inhoudelijke reactie komen. Complimenten nemen we dankbaar in ontvangst.

Het artikel is niet op voorraad, wanneer kan ik het artikel weer verwachten?

De meeste producten op www.creabertha.nl zijn uniek. Dat betekent dat er vaak maar één exemplaar is. Er bestaat een grote kans dat exact hetzelfde product niet nogmaals in de webhop zal verschijnen. Je kunt via info@creabertha.nl altijd navragen of een soortgelijk product in aankomst is.

Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?

Vervelend om te horen dat je kortingscode het niet doet. Controleer eerst of je alle hoofdletters en spaties goed hebt staan. Wil het dan nog niet dan kan je contact met ons opnemen via info@creabertha.nl zodat wij met je mee kunnen kijken wat er aan de hand is. Wacht in dat geval nog even met bestellen omdat we achteraf je kortingscode niet meer aan de bestelling kunnen toevoegen.

Dien ik een account te hebben om een bestelling te plaatsen?

Dat is niet nodig. Je hebt de keuze om de bestelling te plaatsen met een account of als gast. Een account is gemakkelijker omdat jouw gegevens opgeslagen zijn en je sneller je bestelling kunt afronden.

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling, het adres nog wijzigen?

Dit is helaas niet mogelijk, omdat we na ontvangst van jouw bestelling hier direct mee aan de slag gaan.

Ik heb de betaling niet afgerond maar de bestelling staat nu wel op verwerken?

Zolang de betaling niet is afgerond, versturen wij geen bestelling. Je kan daarom een nieuwe bestelling plaatsen. Ons systeem zal de bestelling automatisch annuleren indien er geen betaling ontvangen is.

Mijn bestelling is geannuleerd maar het geld is wel van mijn rekening afgeschreven.

Je mag contact met ons opnemen zodat wij de situatie kunnen bekijken. Je mag ons hierover een e-mail sturen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

Ik heb nog geen bevestiging gekregen, is mijn bestelling wel gelukt?

Je kan de bevestiging van de bestelling ook ontvangen in je ongewenste map. Kijk daar dus eerst even. Indien je daar ook geen bevestiging hebt ontvangen, mag je contact met ons opnemen. Dan kijken we of de bestelling is gelukt of dat er wellicht een typefout is gemaakt in het e-mailadres.

Staat jouw vraag niet tussen onze veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op via info@creabertha.nl of via ons contactformulier.